Sprzedane – i co dalej? Posprzedażowa obsługa klienta

5 grudnia miało miejsce szkolenie dotyczące posprzedażowej obsługi klienta. Uczestnicy spotkania dowiedzieli się m.in o tym, że kontakt z klientem nie kończy się na sprzedaży.💪

Prelegentka omówiła następujące zagadnienia:

🔶 Co może wydarzyć się już po finalizacji sprzedaży?
🔶 W jaki sposób reagować na posprzedażowe komunikaty od klienta?
🔶 Jak rozpatrywać reklamacje?
🔶 Zysk? Wizerunek? – co powinno być priorytetem?
🔶 Czy zawsze można/da się dbać o relacje z klientem po sprzedaży?

Warsztaty poprowadziła Irena Powroźnik – trenerka umiejętności miękkich i rozwoju osobistego. Na co dzień zajmuje się zagadnieniami z psychologii społecznej i przekłada je na biznes.

Zapraszamy do śledzenia  Kwadratowego fanpage`a 🔥🔥😎

Categories: #rzeszow, KWADRAT, warsztaty