Sprzedane – i co dalej? Posprzedażowa obsługa klienta

5 grudnia miało miejsce szkolenie dotyczące posprzedażowej obsługi klienta. Uczestnicy spotkania dowiedzieli się m.in o tym, że kontakt z klientem nie kończy się na sprzedaży.?

Prelegentka omówiła następujące zagadnienia:

? Co może wydarzyć się już po finalizacji sprzedaży?
? W jaki sposób reagować na posprzedażowe komunikaty od klienta?
? Jak rozpatrywać reklamacje?
? Zysk? Wizerunek? – co powinno być priorytetem?
? Czy zawsze można/da się dbać o relacje z klientem po sprzedaży?

Warsztaty poprowadziła Irena Powroźnik – trenerka umiejętności miękkich i rozwoju osobistego. Na co dzień zajmuje się zagadnieniami z psychologii społecznej i przekłada je na biznes.

Zapraszamy do śledzenia  Kwadratowego fanpage`a ???

[su_custom_gallery source=”media: 2321,2322,2323,2324,2325,2326″ link=”lightbox”]

shares