Fundraising w projektach społecznych

Fundraising w projektach społecznych to temat szkolenia, które miało miejsce 5 kwietnia 2018 roku.
Uczestnicy spotkania dowiedzieli się jak korzystać z efektywnych technik i metod pozyskując fundusze na działalność społeczną a także jak poprzez fundraising uzyskać możliwość skuteczniejszego realizowania misji organizacji. Prelegenci podpowiedzieli jak uniknąć błędów oraz jak usprawnić swoje zadania. Ponadto podzielili się dobrymi przykładami fundraisingu 🙂

Szkolenie poprowadzili:

• Izabela Stawicka, która zdalnie z Warszawy przybliżyła tematykę fundraisingu. Iza zawodowo zajmuje się proszeniem i dziękowaniem, czyli jednym słowem: jest fundraiserką. Jej szefem jest obecnie Święty Mikołaj. Przed Fundacją Świętego Mikołaja pracowała w Polskiej Akcji Humanitarnej. W wrześniu 2015 roku przeprowadziła na Facebooku akcję o nazwie#DontTellHim, dzięki której w 48 dni zebrała ponad 50 tysięcy złotych na dostosowanie samochodu terenowego na potrzeby swojego niepełnosprawnego przyjaciela (by mógł wyruszyć w podróż po Ameryce Południowej). Karierę zawodową rozpoczynała jako marketingowiec w agencjach reklamowych. Kocha psy i książki, pisze bloga o szczęściu. Jest mamą 10-letniej Heleny. Wciąż czeka na list z Hogwartu. Jej motto życiowe to: „Proście, a będzie wam dane”. Prelegentka podzieliła się swoją wiedzą jak zrobić coś z niczego, czyli o tym jak skutecznie prosić i dostawać, a także podpowiedziała jak wykorzystywać FB do zbierania pieniędzy na ważne cele.

•Maciek Myśliwiec – specjalista w zakresie komunikacji i social media. Na co dzień pracuje w Biurze Prasowym Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, gdzie obsługuje media społecznościowe Uczelni.
Właściciel firmySocial Sky, która obsługuje podmioty w zakresie komunikacji zewnętrznej. Były Head of Marketing w XTRF Management Systems. Socjolog i medioznawca, w latach 2009-2016 związany z Wydziałem Humanistycznym AGH. Wykładowca na studiach podyplomowych „Social Media & Content Marketing” i „Sales and Negotiation Management”, gdzie prowadzi zajęcia z Komunikacji w Mediach Społecznościowych i Metod analizy grupy docelowej. Prowadzi szkolenia dla firm oraz organizacji pozarządowych z zakresu tworzenia strategii komunikacyjnych i budowania społeczności. Praktyk NGO, członek zarządu Stowarzyszenia WZMACNIACZ.org. Prywatnie mąż swojej Żony, ojciec czwórki kotów i pasjonat podboju kosmosu.
Maciek w swojej części wystąpienia skupił się na narzędziach, aplikacjach i stronach, które pomagają organizacjom zbierać fundusze na swoje projekty. Opowiedział jak  najlepiej dostosować kanał przekazu do potrzeb określonej organizacji i grupy docelowej jej działań.

 

 

 

Categories: #rzeszow, KWADRAT