Marketing wartości- czyli dlaczego liczy się Twoja misja

30 lipca 2019

18:00 - 19:00

Online

Free

Na pewno znasz to uczucie, kiedy przygotowujesz się do randki.

Nie znasz jego/jej dobrze, ale już masz głowę pełną marzeń na temat tej osoby.

Długo wybierasz, co na siebie włożysz.

Ćwiczysz słowa, którymi zaczniesz spotkanie.

Wreszcie przychodzi ten moment, spoglądacie sobie w oczy i zaczynacie rozmawiać.

Ale już od pierwszego zdania wszystko zaczyna się sypać.

Ona lubi rocka, Ty lubisz jazz.

Jesteś weganinem aktywistą – ona w restauracji zamawia stek.

Do pracy jeździsz rowerem z troski o środowisko, on ma diesla…

Ty masz kota, on ma psa i generalnie cała chemia gaśnie.

W końcu każdy płaci za swój rachunek, żegnacie się uściskiem dłoni i oddalacie w swoją stronę.

Właśnie tak wygląda budowanie wizerunku w oczach klienta, gdy Twojej firmie brakuje wartości spójnych z jego światopoglądem.

Bo przecież znasz to uczucie, gdy zaczynasz budować własną markę.

Targetujesz swojego klienta, według subiektywnych wyobrażeń.

Dopieszczasz wizualną stronę produktu.

Wymyślasz slogan, którym chcesz przyciągnąć uwagę.

A potem przychodzi ten krótki moment. Klient zauważył Cię w nadmiarze możliwości, które oferuje mu rynek.

Ale wszystko zaczyna się sypać, bo Twojej marce brakuje wartości, z którymi mógłby się zidentyfikować.

Ta historyjka pokazuje, jak ważna jest odpowiedź na pytanie, po co właściwie tworzysz firmę i jak chcesz zmienić życie swoich klientów.

Czy oferujesz tylko estetyczne opakowanie i jego zawartość? Czy potrafisz przekazać światu swoją filozofię i zaangażować we wspólny, ważny dla Twoich klientów dialog.

O tym właśnie porozmawiamy 30 lipca o godz. 18 z Justyną Bakalarską – redaktorką Marketer+, specjalistką content marketingu i autorką książki „Marketing wartości. Ludzkie oblicze Twojego biznesu”. Odpowiemy m.in. na pytania:

⁃ jak stworzyć misję firmy?
⁃ jak zaangażować klientów we wspólną realizację tej wizji?
⁃ jak budować biznes odpowiedzialny społecznie?

Pokażemy też przykłady udanych oraz nieudanych kampanii reklamowych z wykorzystaniem marketingu wartości.