Klient nasz pan? – sposoby komunikacji z klientem

17 pa藕dziernika 2018

17:30 - 21:00

KWADRAT ul. Piotra Bardowskiego 4, 35-005 Rzesz贸w

40 PLN

Komunikacja z klientem to niezwykle istotny element tworzenia relacji. Ale musi to by膰 skuteczna komunikacja!

馃敹 W jaki spos贸b komunikowa膰 si臋 z klientem na ka偶dym etapie procesu sprzeda偶y?
馃敹 Jak nie da膰 si臋 wyprowadzi膰 z r贸wnowagi podczas trudnych rozm贸w czy reklamacji?
馃敹 Czy ka偶dy z kim rozmawiamy musi zosta膰 naszym klientem?
馃敹 Jak spos贸b komunikacji wp艂ywa na wizerunek firmy?

Nad tymi zagadnieniami b臋dziemy pracowali podczas pa藕dziernikowego szkolenia:
鉃 17 pa藕dziernika 2018 (艣roda), godz. 17:30-21:00 w Kwadracie – ul. Bardowskiego 4 w Rzeszowie.

Dla kogo jest to szkolenie?

鉂 dla w艂a艣cicieli firm
鉂 dla os贸b planuj膮cych za艂o偶enie firmy
鉂 dla m艂odych przedsi臋biorc贸w i start-upowc贸w
鉂 dla pracownik贸w odpowiedzialnych za kontakt z klientem

Trener prowadz膮cy: IRENA POWRO殴NIK
Trenerka umiej臋tno艣ci mi臋kkich i rozwoju osobistego, w艂a艣cicielka firmy SoftSkills. Specjalizuje si臋 w tematyce psychologii spo艂ecznej i zagadnienia te przek艂ada na obszar biznesowy.

Uwaga: ze wzgl臋du na warsztatowy tryb pracy, ilo艣膰 miejsc jest ograniczona, decyduje kolejno艣膰 zg艂osze艅.